BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Kena Rampas!! huwaaaa..!!

Matrik kad dirampas
Location : Cafe Pentadbiran
Detail Location : depan kaunter


Hari ni matrik kad aku kena rampas..huhu..
Puan Intan..
aku akan ingat nama kau..

Dengan memegang cawan mil0 panas yg siap sedia nak dibayar kt kaunter kafe, bley plak dier usha aku..
lme plak 2..aku p0n plek r asal minah ni usha semacam je kat aku..aku p0n usha r dier blek
berlaku la prtempuran pandang-memandang antara aku ngan dier..
pas2 tbe2 dier tanye


Puan Intan : awak ni student ke..
Aku : yup ,student..asal
Puan Intan : bak sini saya nak tengok matrik kad kamu
Aku :  ......
Puan Intan : Ok , saya tengok awak ada 2 kesalahan..nanti awak jumpe saya kat pejabat HEP ok..
Aku : laa..asal lak ni..
Puan Intan : nanti saya terangkan pe kesalahan awak..ok..bye
Aku :##@$#&^&%



Sebenarnya aku ada 3 kesalahan



  1. Rambut panjang
  2. Seluar Skinny
  3. Kuku panjang

Total saman : Rm150


FUUCCCKKKK!!!!!

pastu dier kate ag.." saya nak awak betul kan balek kesalahan awak..saya x saman ,sy x nk duet awak..tapi metrik kad awak saya rampas..awak mungkin x jumpe orang sebaik saya ..." 
hahahahaa...
x ley blah k0t perempuan 2


Petang 2 aku dtg lg...dgn rmbut pndek..sikat tepi..dier reject gak..sbb seluar aku pkai 2 seluar fit..actually..seluar 2 straight cut..BODOH NYA PEREMPUAN...!!!sok awak dtg ambik k..%$%##%
so petang 2 aku dpt dosa dengan mencarut pasal dier
 t(-.-t) fuckk you

0 comments: