BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Anak Sungai

Yaa..yaa..yaa...
aku bru je blek drpd rmh sedare membe aku..
best gak tmpt dier..kt blkg rmh dier bt0l2 de bukit..s0 jd kn tmpt 2 mcm asing skit bg aku..
yela..mne pernah aku tgk view cm 2..mmg lawa la..nk je aku panjat bukit 2..
tempat dier bley tahan gak la cantik dier..
so lepas semalaman tengok2 tempat 2 skit..
es0knye membe aku ajak mandi sungai..
best gak tempat dier walaup0n bnyk mamat2 motor yang aku rase banyak budak2 kecik je
memang kit0rg lenjan habis la sungai 2..
yela..untuk budak cam aku ni dh brape kurun lak tak mandi sungai..
tapi pe2 hal memang best mandi sungai ngan korang d0wh..hahahaha















nak mandi lagi......
waaaaaaaa ;(


Kesimpulan : malam 2 mak aku c0l n dier marah aku mandi sungai x bgtau dier..hehe
sori emak..dah trrrrmandi lak..
hehe.. =)



0 comments: