BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Gitar camBest pulak !!

Yo .. kali ni aku nak cerita pasal satu barang baik ni , aku dapat pun atas kerajinan menyelokar blog website-website yg camGempak tu . Sebagai peminat muzik ,of course la gitar memang instrument yg paling dicintai dalam diri wa yang ganas +gempak +tak perikemanusiaan ni . So sekarang ni aku nak tunjuk beberapa gambar yang aku ambik tentang bentuk GITAR yang pelik lagi dasyat lagi gempak ni .



yang ni aku rase  Doctor Octopus( karakter jahat dalam Spiderman ) je yang boleh main benda ni xD







ni aku tak tahu gitar pe ni ,tapi nampak macam mangkuk tandas ..sesuai sangat la bila korang berak sambil goreng lagu Korn .




mamat yang tengah goreng gitar tu dulu pemburu bigfoot , bila dah jumpa timbul lak cerita mamat tu ambik kaki dia wat gitar . Camner aku tahu ,mamat ni jiran sebelah je ,dia yang cerita << (BANGANG!

banyak lagi kat bawah ni









































So , dalam kita bermuzik kena la berseni sikit ..AWESOMEEEEEEE!!!!!!

0 comments: