BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Ramadhan

ok ni benda yang aku rase orang akan buat dalam bulan Ramadhan , tak tahu la kalau korang pun rase sama gak :P



  1. mesti tak sabar nak dengar azan maghrib .Kalau boleh nak cabut telinga korang pastu letak kat mane-mane speaker masjid atau surau.
  2. kalau sebelum ni tempat melepak korang kat mane-mane shopping mall tapi bila bulan ramadhan je tempat korang mesti dekat-dekat dengan rumah korang ,paling jauh pun rumah membe korang jela
  3. akan rase tak sabar nak gi bazar , nak beli makanan cepat la katekan ..pastu balik rumah / bilik boleh terus tidur
  4. korang suka kalau kat rumah korang macam ade buffet , tapi makan tak pernah habis pun
  5. jam akan sentiasa dalam pemerhatian korang ,macam la jam tu nanti bergerak pastu transform jadi robot
  6. MERCUN benda yan best sekali !!
  7. bagi sesetengah orang tempat yang paling best sekali kat belakang kedai mamak , kan..kan ;P
  8. korang lebih kerap cakap "laparnya..","adui laparnye..."ni samada dalam pebualan korang atau post  dalam laman web social yang lain.
  9. Korang akan menghabiskan masa korang kat laman web social macam Facebook , twitter ,tumblr paling xpun bukak blog korang pastu tulis benda yang mengarut macam aku buat ni. ;D
  10. dah bosan duduk rumah pastu korang ajak la member korang nak lepak ,xpun ajak couple-couple korang tu .. dengan mengharapkan masa akan mencemburui korang ,dan berlalu dengan cepat .


so bulan ramadhan pandai-pandai la korang puasa ok :P
*bisik telinga //masa aku kecik dulu aku suka tengok emak aku dah masak kat dapur , dengan mengharapkan masakan tu nanti sedap ..HAHA

0 comments: