BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Tidak Berteman Tapi Banyak Yang Meneman

Hidup kita
dibentuk oleh kejadian-kejadian kecil ini..
Dan terus
menjadi memori
dalam kenangan
Tidak ada
kebahagiaan yang kekal
Karena hidup
ini seperti roda..

hee..npe?
pelik npe ayat aku cam s.samad said
ayat ni aku dapat daripada sebuah buku yang aku baca kat rumah sedare membe aku
ayat ni ada sebut pasal  kenangan & kebahagiaan...
dua2 2 bg aku ade prsamaan
sebab dua2 xkan kekal lme kn2..

banyak kenangan yang aku x dapat lupakn
kalau nak sebut memang kena buat bl0g lain la kn..
sebab nape aku masih ingat kenangan2 sume ni
sebab ada nya memori yang aku simpan..

so..
terima kasih kepada korang semua
yang menjadi teman2 aku..
korang nak tau memori aku buat daripada ape..?

My Memory made by Our Friendship..


                                                           




Cinta sama KORANG DOWH

0 comments: