BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

HUJAN

erm korang sume suka hujan tak..
APAA??laa..
bukan band hujan 2..tapi hujan yg turun melalui proses..bla..bla..tu..
mesti suka kan..
aku ingat lagi mase aku kcik2 ag ..time tu kat rumah lame..
kt Sg.Buloh..
lepas balik tadika aku selalu tinggal sorang-sorang kat rumah..
aku takut tinggal sorang-sorang kat rumah sampaikan emak aku suruh akak-akak aku letak telefon rumah dekat ruang tamu..takut pe-pe hal berlaku nanti..
WHAATT??!
aku bukan anak manje la..!!
erm..sampai cam 2 sekali..hahaha..
selalunya kat rumah aku xde buat ape-ape..
so pokok depan rumah tu la aku ajak borak..haha..time tu kecik ag..otak pon bley taan sawang dier..hahaa..
aku paling x suka time ujan mase tu..yela..walaup0n petang tapi suasana kat rumah tu buat aku seram..haissh..bile ujan je aku mesti berdoa spaye parents aku cepat balik keje and akak-akak aku cepat balik sekolah...hahaa..sampai nangis-nangis aku..hahahaa
tapi tu citer zaman kecik-kecik..
mse umur 6 taun ag..
sekarang ni dh len ok..hehe
bile ujan je aku akan ingat :

~diri aku mase kecik-kecik tu~
~arwah ayah aku..= ( ~
~kenangan main hujan ngan membe-membe~
~kenangan-kenangan yg cm manis je dlu-dlu tu..hehe~
~kesejukan hujan,buat nak tidoo dowh..hahaa~
~dan yg paling best..de sebuah van yg aku ngan membe-membe gelak pasal van tu tersangkut kt jalan yg banjir..hujan mase tu...bhahaa =P ~



sekarang ni aku dah tak benci kat hujan sebab hujan teman aku daripada aku kecik lg..walaupun aku benci dier dulu tapi dier tetap turun and bagi keseronokan kat aku..









walaupun hujan mengambarkan kesedihan kat seseorang tapi hujan juga tetap cuba nak mengembirakan kita..dia membawa kawan dier PELANGI untuk ditunjukkan kat kita....bersyukur la kat Tuhan sebab dia bagi kita kawan macam Hujan dan Pelangi ...





tu jela k...pe-pe hal komen k..




0 comments: